وقتی که باشی...
نوشته شده توسط : میلاد دارابی

سلام عرض میکنم خدمت دوستان.

سپاسگذارم از تمام دوستانی که زحمت کشیدند و قدم به وبلاگ نوپای بنده گذاشتند و به خاطر تمامی کسری ها عذر خواهی میکنم.

***

 

همچنین سپاسگذارم از دوستانی که نقد کردند ترانه رو و در موردش نظر دادند .حتما از نظراتشون استفاده خواهم کرد.

 

***

 

ترانه ی جدیدی رو تقدیم میکنم خدمتتون  با نام "وقتی که باشی" امیدوارم شاهد نقد ها و نظرهاتون باشم.

 

 

وقتی که باشی


من از نگاه سرد ِتو , این روزا آتیش می گیرم

میخوام کنارم باشی و , وقتی نباشی میمیرم

 

میخوام که هر لحظه همش , یادِ تو باشه تو سَرم

وقتی که باشی روبروم , از غصه ها بی خبرم

وقتی که باشی دلِ من ,حسرت و آهی نداره

بمون و نشکن دلمو , اون که گناهی نداره

وقتی که باشی آسمون ,مث ِ همیشه آبیه

دلم از این شبای غم , وقتی نباشی عاصیه*

وقتی نباشی زندگی ,برای من جهنمه

تموم ِدنیا هم برام بدونِ تو چقد کمه

وقتی نباشی خونمون , پر از سکوت و غربته

برای داشتنت گلم , واسه همیشه فرصته...

 

 

"م ی ل ا د"       بهار1389


 

[*مصرع دوم بیت چهارم قبلا این مصرع بود:

بمون نرو که زندگیم,وقتی که باشی عالیه...

به پیشنهاد یکی از دوستان تغییرکرد و بیتی که در ترانه شاهد هستید جایگزین شد.]






:: موضوعات مرتبط: ترانه های میـــــلاد , ,
:: بازدید از این مطلب : 452
|
امتیاز مطلب : 38
|
تعداد امتیازدهندگان : 15
|
مجموع امتیاز : 15
تاریخ انتشار : 5 مرداد 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: